reklama

Viera, realita, blud

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nádejne si nahováram,

privolávam lepšie časy.

Plány tvorím sem a tam,

prerušia to divné hlasy.

Realita skáče mi po pleci,

vieru zruší bez dlhých rečí.

Odnáša ju v pletenom vreci,

opitosť mi úprimnosťou lieči.

Blúznim, nemôžem sa hnúť,

bádam minulosť a jej strany,

prenasleduje ma starý blud,

stúpať k nebu nahor mi bráni.

Jaroslav Herda

Jaroslav Herda

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čím toho menej o svete viem, tým sa mi väčšmi páči.Som človek. Verím, že všetko môže byť časom lepšie a snažím sa hľadať v ľuďoch to dobré.Hladaťiba chyby je príliš jednoduché.Rád spoznávam ľudí a seba. Zoznam autorových rubrík:  Ako vídím svojimi očami svetRýmy z čudnej skriniMoja tvorba - život, láska a jSpoločnosťKomentáre, názory, úvahy

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu