reklama

Sprcha spŕch

Pre Janku Dratvovú :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Bezvýznamné nejedno slovo,

odvrknem len tak stroho.

Iróniou ústa si omočím,

a dám si ťažké sólo,

kohútikmi sprchy duše otočím.

Úsmev nevyvolá,

tá moja úprimnosť,

tá moja otvorenosť,

tá moja neviazanosť,

triezvosť im odoláva.

Pretože triafam vedľa,

hádam sa so svetom,

vysvietená cesta zbledla,

ruža nádeje zvädla,

čo ma k sebe zviedla.

Nepovoľnú zvesť,

nepreruší moja päsť.

Nezovriem zbytočne ruku,

spovedám sa iba vzduchu

a liečim sprchou dušu.

Jaroslav Herda

Jaroslav Herda

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čím toho menej o svete viem, tým sa mi väčšmi páči.Som človek. Verím, že všetko môže byť časom lepšie a snažím sa hľadať v ľuďoch to dobré.Hladaťiba chyby je príliš jednoduché.Rád spoznávam ľudí a seba. Zoznam autorových rubrík:  Ako vídím svojimi očami svetRýmy z čudnej skriniMoja tvorba - život, láska a jSpoločnosťKomentáre, názory, úvahy

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu