reklama

Kráčanie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nenaučil som sa nič,

ani kráčať s tebou,

či byť Ti oporou,

byť bezpečným úkrytom,

alebo objímajúcim múrom.

Prekliaty dobou,

idem ľahšou cestou.

Chcel som ,

no vzdal som .

Len chcieť nestačí.

ani viere v dobro

sa to nepáči.

Teraz kráčam sám,

ten boj hádam nevzdám.

Jaroslav Herda

Jaroslav Herda

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čím toho menej o svete viem, tým sa mi väčšmi páči.Som človek. Verím, že všetko môže byť časom lepšie a snažím sa hľadať v ľuďoch to dobré.Hladaťiba chyby je príliš jednoduché.Rád spoznávam ľudí a seba. Zoznam autorových rubrík:  Ako vídím svojimi očami svetRýmy z čudnej skriniMoja tvorba - život, láska a jSpoločnosťKomentáre, názory, úvahy

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu