reklama

Jeden z koncov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kde bolo, tam bolo,

nepodstatné miesto činu,

skončilo divadelné sólo,

zložil som svoju masku zradkyňu.

Na začiatku našiel svoju princeznú,

milú , usmievavú a ľúbeznú.

Avšak jej tvár tiež svoj tieň mala,

hlavne úprimnosťou sa rada oháňala.

Kráska pustila k sebe zjavne dobráka,

no v jej očiach premenil sa na žobráka.

Vyšší princíp alebo iné dosiahnutie cieľa,

zmenili pohľady a názory, ktoré povedali veľa.

Mučiace ticho mnohých nocí

privolá mi tvoje božské oči.

Utrápené srdce bude za nimi smútiť,

do hlbokej priepasti sa bude pritom rútiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Privolám z vesmíru čas zabudnutia,

ukončí čakanie bezsenného tŕpnutia.

Ďakujem Ti za každú jednu sekundu.

Trochu som sklamaný zo seba i zo života,

Vyliečim dušu a potom bude už pohoda.

Jaroslav Herda

Jaroslav Herda

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čím toho menej o svete viem, tým sa mi väčšmi páči.Som človek. Verím, že všetko môže byť časom lepšie a snažím sa hľadať v ľuďoch to dobré.Hladaťiba chyby je príliš jednoduché.Rád spoznávam ľudí a seba. Zoznam autorových rubrík:  Ako vídím svojimi očami svetRýmy z čudnej skriniMoja tvorba - život, láska a jSpoločnosťKomentáre, názory, úvahy

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu