reklama

Mať lásku na vlásku

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je ťažké prestať snívať,

je ťažké sa nečinne prizerať.

Pohľady i reči ma ničia,

múdre slová moju dušu neliečia.

Otázka za otázkou,

moju hlavu obmotáva oceľovou retiazkou.

Zväzuje postupne ruky i nohy,

ničí všetko moje vlohy.

Je to opäť chvíľkoví stav,

a dožadujem sa svojich práv?

Ďakujem ,

že žijem .

A tak sa opakujem.

Blúdim v kruhu v myšlienok,

právd,

poloprávd i lží,

na čom vlastne záleží?

Nie som rýchly ako gepard,

aby som predtým ušiel.

Malo by to neistý dopad.

Útek nie je riešenie,

môže spadnúť moje lešenie.

Jedno brvno stratí vôľu,

a ja padnem z výšky dolu.

Odpoveď je jasná,

akokoľvek nie krásna.

Už nestavím šťastie na lásku,

lebo celý čas visí len na vlásku.

Jaroslav Herda

Jaroslav Herda

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čím toho menej o svete viem, tým sa mi väčšmi páči.Som človek. Verím, že všetko môže byť časom lepšie a snažím sa hľadať v ľuďoch to dobré.Hladaťiba chyby je príliš jednoduché.Rád spoznávam ľudí a seba. Zoznam autorových rubrík:  Ako vídím svojimi očami svetRýmy z čudnej skriniMoja tvorba - život, láska a jSpoločnosťKomentáre, názory, úvahy

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu