reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslav Herda

Jaroslav Herda

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čím toho menej o svete viem, tým sa mi väčšmi páči.Som človek. Verím, že všetko môže byť časom lepšie a snažím sa hľadať v ľuďoch to dobré.Hladaťiba chyby je príliš jednoduché.Rád spoznávam ľudí a seba. Zoznam autorových rubrík:  Ako vídím svojimi očami svetRýmy z čudnej skriniMoja tvorba - život, láska a jSpoločnosťKomentáre, názory, úvahy

reklama

Spoločnosť

Útok na SK inteligenciu alebo Farmár hľadá ženu

Jaroslav Herda

Útok na SK inteligenciu alebo Farmár hľadá ženu

Mám potrebu. Konkrétne potrebu vyjadriť sa k tejto "dušiľahodiacej" relácii, ktorá nám dáva tak veľa . Po všetkých reality show, ktoré zaplavili naše televízne obrazovky som si myslel, že už nič iné vymyslieť nemôžu a vrátia sa k starej dobrej programovej štruktúre so zameraním sa na všeobecné  uspokojenie hladu po vedomostiach, inteligentného humoru prípadne filmov na oddýchnutie. Uff , ale moje predstavy strieľali úplne slepými nábojmi. Relácia "Farmár hľadá ženu" predstihla  všetky moje očakávania. Je veľmi ľahké pochopiť o čo danej televízií ide. Zaujať diváka, pobaviť ho a nechať ho zabudnúť na svoje problémy, čo je naozaj veľmi oceniteľné.

  • 12. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 646x
  • 70
reklama
SkryťZatvoriť reklamu