reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslav Herda

Jaroslav Herda

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čím toho menej o svete viem, tým sa mi väčšmi páči.Som človek. Verím, že všetko môže byť časom lepšie a snažím sa hľadať v ľuďoch to dobré.Hladaťiba chyby je príliš jednoduché.Rád spoznávam ľudí a seba. Zoznam autorových rubrík:  Ako vídím svojimi očami svetRýmy z čudnej skriniMoja tvorba - život, láska a jSpoločnosťKomentáre, názory, úvahy

reklama

Ako vídím svojimi očami svet

Mŕtve lupene II

Jaroslav Herda

Mŕtve lupene II

Upravená verzia po radách od M. Hajnalu :-)

  • 1. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 364x
  • 7
Úsvit

Jaroslav Herda

Úsvit

  • 22. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 280x
  • 6
Pravda bolí, alebo prečo neklamať

Jaroslav Herda

Pravda bolí, alebo prečo neklamať

O pravde ako takej, by som rád poznamenal, že je vždy relatívna. Je to odvodené od záležitosti – každý človek je úplne jedinečný a zároveň odlišný. Pravda môže byť akokoľvek pravá, ale záleží na tom ako ju vieme tvoriť, reprodukovať, rozširovať, skrášlovať, upravovať či prijímať. Nakoniec je aj tak jedno čo poviete, je len na pravdu prijímajúcom človeku či uverí a v tejto pravde žije, alebo dôvera ide bokom a povedané slová sú úplne zbytočné.

  • 17. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 458x
  • 2
Smútok

Jaroslav Herda

Smútok

  • 17. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 280x
  • 2
Šialené nožničky

Jaroslav Herda

Šialené nožničky

Upršaný februárový predvalentínsky piatok. Nič alebo  vôbec nič nenasvedčovalo tomu, že by ma mohlo niečo rozveseliť do takej miery, že by som si prestal všímať neustále meniace sa počasie tejto čudnej zimy, ktoré mi prináša všetko možné len nie pozitívny pohľad na svet. Keďže pomaly, ale isto zdomácnelejší americký sviatok sv. Valentína padol na pondelok, darček som dostal v tento pochmúrny neveselý posledný pracovný deň šiesteho týždňa roka. Čakalo ma prekvapenie. Nakoľko som nevedel čo to bude, kde to bude, aké to bude. Ešte ma čakala návšteva potencionálnych svokrovcov a mojej lásky. Tradične som dostal veľmi chutné a stráviteľné jedlo, ktoré má dostatočne nasýtilo a užili si aj chuťové poháriky. Prekvapenie skončilo v okamihu ako pán domáci, láskin otec upozornil na nasledovnú skutočnosť. "Nenaberajte mu pre pána toľko, veď zaspí v tom divadle" . Pár minút sme sa smiali, ja pretože to láska tak usilovne mesiac tajila, a chýbalo jej možno tak hodinu a pol utajovania, aby som sa dočkal. A láska sa smiala asi zo všetkého ako to celé dopadlo. Neviem prečo, ale neustále mi išlo hlavou, že to bude nejaká športová akcia. Nebola.

  • 13. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 858x
  • 0
reklama
Adam Šangala

Jaroslav Herda

Adam Šangala

Stačilo by mi aj menej prstov na rukách, aby som mohol spočítať moje návštevy divadelných predstavení, z čoho vyplýva, že nie som odborník či kritik  na  divadelníctvo prípadne  herectvo. S malou dušičkou čo ma v divadle čaká, som celý deň prechádzal recenzie na internete  na toto vychýrene spracované dielo. Možno mi neuveríte, ale akokoľvek som sa snažil, nenašiel som ani jeden negatívny názor. To isté ma čakalo, ak som sa niekoho zo svojho okolia spýtal čo ma čaká v Divadle Andreja Bagara. Povedal som si, že to nie je ani možné, predsa sa to nemôže páčiť všetkým, ktorí to videli. A predsa,  uveril som, keď som zažil.

  • 13. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 214x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu