reklama

Jej oči

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Veľké hnedé oči,

majú ma vo svojej moci,

milujem ich vo dne či v noci.

Sú mojim nápojom horúcim,

čo mi snívať zaraz poručí.

Dve studne čo žijem pre ne,

patriace zbožňovanej žene.

Iskra jej očí presviedča ma,

že v mojom srdci nie jama.

Volajú ma sladkým vábením tam,

kde môžem ísť iba sám,

rád sa tám s nimi hrám,

tajné mená pre ne vyberám.

Som zádumčivý rak ,

milujem jej prenikavý zrak.

Slepota sa kdesi túla,

a tak sa mi láska prihrnula.

Očkom našiel som štastia zdroj,

ty si žmurkla a už som bol tvoj.

Jaroslav Herda

Jaroslav Herda

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čím toho menej o svete viem, tým sa mi väčšmi páči.Som človek. Verím, že všetko môže byť časom lepšie a snažím sa hľadať v ľuďoch to dobré.Hladaťiba chyby je príliš jednoduché.Rád spoznávam ľudí a seba. Zoznam autorových rubrík:  Ako vídím svojimi očami svetRýmy z čudnej skriniMoja tvorba - život, láska a jSpoločnosťKomentáre, názory, úvahy

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu